Direktlänk till inlägg 31 augusti 2008

Redo för rutiner

Av Lilla My - 31 augusti 2008 23:01

Helgen har varit väldigt bra, kräftskivan var väldigt trevlig i fredags, jag är tacksam för att jag har en sån bra släkt och familj. Det var första kräftskivan utan farfar så det var lite konstigt och jag märkte att min pappa tyckte det var jobbigt.

Han säger ju aldrig nåt men man märker när han fått några under västen att han tänker tillbaka mycket och blir ledsen. Han är ju trots allt äldst nu och det tror jag han tänker mycket på.


Hos svärfar igår, och vi var ute och plockade svamp. Hittade inte så mycket men lite stuvning blev det till maten. Ska försöka komma ut mer i skogen, det är ju väldigt trevligt.


Idag var vi på Ekerö och firade M, väldigt trevligt. Han blev glad för kopparna jag köpt så det var ju kul. Hon fick en stjärnkikare som hon önskat sig men tyvärr var den inte så bra som vi trodde.

Vi skjutsade hem hennes mormor och morfar på vägen hem, hoppas vi aldrig blir så olika som de är. Hon är hur pigg som helst och han gör ingenting eftersom han varken ser eller hör... Fy.


Imorrn börjar skolan och det ska bli så skönt med rutiner igen, sover ju hur länge som helst på morgnarna nu, inget vidare alls.

Fast imorrn börjar jag 14 så det blir ju ingen större skillnad än...men snart!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lilla My - 27 oktober 2008 10:38

Ja, det var riktigt trevligt i fredags, blev både en och annan drink! Hade sån tur att tjejerna skulle ut och vara barnvakt i Bålsta så jag fick skjuts hem.   Lyckades hitta en fint tyg till stolarna i torsdags med mamma, så nu hoppas jag hitta lite ...

Av Lilla My - 21 oktober 2008 16:57

Ja, just nu är det en seg period i skolan och inte blir man mer motiverad av att titta ut...varför är himlen så jävla grå?! Har en hel del att läsa och har inte läst alls så mycket som jag skulle idag, men kvällen är lång och jag är ledig imorrn ocks...

Av Lilla My - 14 oktober 2008 22:57

Ja, vi fick VG på vår kvalitativa studie och G på den kvantitativa, så skönt! Och med facit i handen så känns det helt rätt, den kvalitativa är mycket bättre. Så får jag VG på min individuella uppgift så har jag VG i betyg i hela kursen. Kul men int...

Av Lilla My - 13 oktober 2008 17:31

Ja, svetten bokstavligen talat rinner i pannan på mig, jag har städat precis hela dagen! Men fint blir det också. Ska baka en kladdkaka till kvällen, med polkagrädde, det ni!   Lite grinig för att vi skulle fått tillbaka våra arbeten idag och de har ...

Av Lilla My - 2 oktober 2008 11:57

Ja, nu är arbetet med L färdigt, det lämnades in i förra veckan. Det gick ganska bra på opponeringen, lite mer fel än vad vi hade räknat med men jag är fortfarande väldigt nöjd med allt vi skrev. Så nu är det bara att vänta och se vad betyget blir. D...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards