Alla inlägg den 29 juni 2008

Av Lilla My - 29 juni 2008 14:41

Ja, jag har lyckats ordna det så fint för mig att jag är ledig till skolan börjar igen den första september, det är så skönt!


Helgen har varit väldigt bra, ute med mina två vapendragare från skolan i fredags, vilket var jättetrevligt. Middag med dryck på söder och sen lite mer dryck på Kornhamstorg på kvällen. Känns så roligt att vi har träffat varandra, och tror verkligen vi kommer hålla ihop.


Ute på Ekerö igår hos M, då jaf äntligen fick träffa hennes brorsdotter, så gullig! Och inte alls lika blyg som de barn som funnits i min närhet förut, hon kom fram till mig efter typ en halvtimme och ville komma upp. Man smälter ju direkt!

Sen kom A efter han slutat jobbet och vi satt ute på deras nya veranda och drack vin till kvart i fyra, och bara pratade om allt. Kändes som vi gick i högstadiet igen.


Idag blir det bara lugnt efter två sena kvällar och när A kommer hem så ska vi åka till stan och sova där för att ge Molle lite sällskap, och kunna gå på stan på måndag. Mysigt värre faktiskt.


Sagt det förut men jag säger det igen, hoppas A får ett svar från ett jobb den här veckan, tyvärr har han fått ett nej så nu är det två jobb kvar som han är intresserad av som inte svarat. Kom igen nu!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards