Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av Lilla My - 2 oktober 2008 11:57

Ja, nu är arbetet med L färdigt, det lämnades in i förra veckan. Det gick ganska bra på opponeringen, lite mer fel än vad vi hade räknat med men jag är fortfarande väldigt nöjd med allt vi skrev. Så nu är det bara att vänta och se vad betyget blir.

Den här veckan är det en individuell uppgift som gäller, och den ska lämnnas in senast 8:00 imorrn. Tyvärr stängde A av datorn igår och hälften av det jag skrivit försvann... Otroligt irriterande även om det jag skrivit inte var klockrent. Så nu är det bara att köra igång igen.


A trivs bra på jobbet, det är säkerhetsmässa i Älvsjö den här veckan så de står där. Och han fick ta hem  sin bil igår, så nöjd!

Och jag med för nu kommer min bil vara inställd efter mig varje dag!


Helgen blir ganska  lugn, jobb på fredagkväll, innebandy på lördag och kanske åka och titta på en segelbåt, och jobb på söndag. Vi har pratat en del om att kanske köpa en segelbåt så nu måste vi bestämma oss för vilken modell som kan passa, Maxi 68 eller Maxi 77 är det som gäller just nu. Vi kan ju ta över pappas båtplats till nästa sommar så det skulle ju vara perfekt!


Sen börjar en ny kurs på måndag, ska bli skönt även om det är ganska mycket att läsa. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards