Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av Lilla My - 21 oktober 2008 16:57

Ja, just nu är det en seg period i skolan och inte blir man mer motiverad av att titta ut...varför är himlen så jävla grå?!

Har en hel del att läsa och har inte läst alls så mycket som jag skulle idag, men kvällen är lång och jag är ledig imorrn också. Måste ta tag i min ersättningsuppgift också, hmmm...

Fick veta att jag var godkänd på min individuella uppgift men har överklagat så vi får se.


Har iaf fredag att se fram emot, då blir det Cosmopolitankväll hos M med L, med en massa Sex and the city, ska bli sjukt trevligt.

Vill åka och titta på en ny mobil också, är så trött på min.


Äntligen dags för CSN snart, har varit så jävla fattig den här månaden! Hoppas nästa blir bättre, skulle vilja fixa lite i badrummet och ordna skåpet i köket så vi kan ställa dit mitt fina bord och stolar. Kanske ska åka förbi mamma på lördag eller söndag så hon kan hjälpa mig välja ett fint tyg till stolarna. Tål att tänkas på iaf.


Börjar bli riktigt nervös nu, snart får vi veta var den första praktiken ska göras... Hjälp!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards