Alla inlägg den 5 april 2008

Av Lilla My - 5 april 2008 14:07

Ja, idag blir det storstädning, har redan torkat golven och tvättat hälften av våra fönster.

Det trodde jag aldrig när jag vaknade kl 12, och fortfarande var trött!


Det är ju inte så jobbigt ändå, väldigt skönt faktiskt, att få det gjort.

Och  varje gång undrar jag, varför har jag inte gjort det här tidigare?

 En lång, bra spellista på Itunes och sen är det bara att köra ju. Allt blir ju kul när man sjunger samtidigt!


Skönt att städa helt själv ibland också, A jobbar en stund på dagen och sen spelar han innebandy, så jag kan sjunga hur högt jag vill!

Lämnar nog kanske ett fönster till honom förresten...


Och tänk att allt började med att mormor och morfar kommer och fikar imorrn, kostigt att man kan bo i all skit jämt men man måste städa så fort det kommer folk. Det är inte så ofta de är här iofs så då vill man ju att det ska vara tipp topp.


Nu ska badrummet få sig en ordentlig omgång!  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards