Alla inlägg den 9 april 2008

Av Lilla My - 9 april 2008 22:29

Min mobil stänger av sig i tid och otid...

Oerhört tröttsamt...


Nu har jag lagt in en serviceorder hos Tre iaf, så får vi se om de kan fixa den åt mig. Måste kolla hur lång tid det tar och om man fåe en lånemobil kanske.

Har varit hos Telia idag, kan tipsa er alla studenter att de har ett abonnemang för oss som är ganska billigt. Känns ju dumt att teckna upp sig på det nu när jag har ett som inte går ut förrän i mars, men det är ju lockande. Nya telefoner är ju alltid kul!

Fick bra hjälp hos Telia iaf, och det var den killen som sa att jag borde försöka laga min först, det var ju ärligt sagt av en säljare ändå.


Var i skolan idag och jobbade flitigt med min kurskamrat inför seminariet på måndag, känns skönt att ha det helt klart!

Missade tyvärr föreläsninge om studieteknik, den hade jag nog behövt...

Att det ska vara så svårt att komma igång, att öppna den där jävla boken, eller att inse att man faktiskt har en tenta och att man inte kan få godkänt på den genom tur...

Skriv gärna om ni har tips, allt är välkommet!


Måste även nämna att jag gjorde en grym köttfärssås igår, med rött vin och kalvfond, mums!


Imorrn är det skola och sen hem och packa inför Gotland imorrn kväll.

Det ska bli väldigt skönt att komma iväg och göra något nytt en helg för en gångs skull! Bara tjejer också!

Ska försöka sno ett lamm som kan hålla mig varm om natten när inte A är med, så jag kommer säkert nämnas på alla löpsedlar nästa vecka...


" 08:a stal får på Gotland"

"Förövaren till Aftonbladet; - Jag ville ju bara hålla mig varm..."


Åh, vad skönt det ska bli och gå omkring i Visby UTAN alla turister, utom jag förstås!

Har inte varit där sedan jag var elva år och det är ju så länge sen att jag inte ens vill tänka på det...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards