Direktlänk till inlägg 22 april 2008

Australien!

Av Lilla My - 22 april 2008 21:25

Resan i sommar börjar närma sig, blir ganska mycket dyrare än jag trodde från början men vad fan, det är väl kanske en gång i livet man åker så långt. Hoppas inte förstås men med min förväntade lön som färdig syrra så låter det troligt...


Jag gillar att de äntligen strejkar iaf, men inte att de strejkar så mesigt.

Stängt akuten på riktigt istället, under en hel helg åtminstone,  då får våra kära folkvalda verkligen nåt att göra!


Hur som helst, vi åker till Sydney och sen bilar vi till Melbourne, och åker hem därfrån. Ska bli så jäkla nice!

Vingårdar, skaldjur, vackert landskap, trevliga människor, mmm!

Innan veckan är slut kommer resan vara bokad iaf.


I helgen ska vi ju på kryssning till Helsingfors, det blir grymt.

Om vi bara hade vetat att det var Bollywood tema när vi bokade...

Men det blir nog trevligt, man kanske kan köpa sig en sari på båten och glida runt i under helgen!


Imorrn är jag ledig och då är det plugg inför tentan på tisdag, herregud... Sista seminariet är ju på fredag, så jag får nog ta med mina böcker på båten. Hade varit skönt med någon extra dag ledigt innan tentan, men så ser det inte ut tyvärr. Det går nog bra hoppas jag.


Måste försöka fixa kattvakt under de tre veckorna vi ska vara borta i sommar också...Det kanske är lättare sagt än gjort.

Men jag har så snälla kompisar så det går nog det med!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lilla My - 27 oktober 2008 10:38

Ja, det var riktigt trevligt i fredags, blev både en och annan drink! Hade sån tur att tjejerna skulle ut och vara barnvakt i Bålsta så jag fick skjuts hem.   Lyckades hitta en fint tyg till stolarna i torsdags med mamma, så nu hoppas jag hitta lite ...

Av Lilla My - 21 oktober 2008 16:57

Ja, just nu är det en seg period i skolan och inte blir man mer motiverad av att titta ut...varför är himlen så jävla grå?! Har en hel del att läsa och har inte läst alls så mycket som jag skulle idag, men kvällen är lång och jag är ledig imorrn ocks...

Av Lilla My - 14 oktober 2008 22:57

Ja, vi fick VG på vår kvalitativa studie och G på den kvantitativa, så skönt! Och med facit i handen så känns det helt rätt, den kvalitativa är mycket bättre. Så får jag VG på min individuella uppgift så har jag VG i betyg i hela kursen. Kul men int...

Av Lilla My - 13 oktober 2008 17:31

Ja, svetten bokstavligen talat rinner i pannan på mig, jag har städat precis hela dagen! Men fint blir det också. Ska baka en kladdkaka till kvällen, med polkagrädde, det ni!   Lite grinig för att vi skulle fått tillbaka våra arbeten idag och de har ...

Av Lilla My - 2 oktober 2008 11:57

Ja, nu är arbetet med L färdigt, det lämnades in i förra veckan. Det gick ganska bra på opponeringen, lite mer fel än vad vi hade räknat med men jag är fortfarande väldigt nöjd med allt vi skrev. Så nu är det bara att vänta och se vad betyget blir. D...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards