Direktlänk till inlägg 27 april 2008

Hemma igen med ny kraft

Av Lilla My - 27 april 2008 22:13

Kryssningen var väldigt trevlig, lite stressande med så många som vill så många olika saker, men trevlig.

Jag är nånstans i mitten i gänget, jag är inte den som super mig redlös konstant, men inte heller den som vill gå med turistkartan i Helsingfors och konstant räkna in alla... Därav stressen...

Köpte iaf en ny parfym och ett väldigt fint läppglans från Dior, och de obligatoriska Pingvinpastillerna på burk!


Och ni kan inte ana hur mysigt det är att ha husdjur när man kommer hem, de känns verkligen som att de har saknat oss! Mina gos-grabbar!


Nu har jag iaf fått lite ny energi vad gäller bantningen som börjar imorrn, har gjort en meny med GI som bas för veckan och A är med på noterna, så det känns bra.

Är redan nu lite osäker på det här med rökningen så snart inpå, det kanske är bättre att ta en sak i taget, och vikten är det som känns mest angeläget just nu. Vi har ju knappt några speglar här hemma och ingen som man kan se hela kroppen, men det fanns det på båten...

Jag skulle ta en dusch när jag såg mig själv, eller rättare sagt den personen som tittade tillbaka på mig... Herregud, hur kan det ha gått så långt?

Nej, det är verkligen dags att ta tag i det här nu, för jag är en väldigt spontan och social person, men som blir mer och mer folkskygg och det känns väldigt skrämmande.


Min inställning är iaf att det bara kan bli bättre från och med nu!


Om någon har nåt bra tips på Gi mat, tilol vilket mål som helst på dagen så skriv gärna till mig, I am new at this!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lilla My - 27 oktober 2008 10:38

Ja, det var riktigt trevligt i fredags, blev både en och annan drink! Hade sån tur att tjejerna skulle ut och vara barnvakt i Bålsta så jag fick skjuts hem.   Lyckades hitta en fint tyg till stolarna i torsdags med mamma, så nu hoppas jag hitta lite ...

Av Lilla My - 21 oktober 2008 16:57

Ja, just nu är det en seg period i skolan och inte blir man mer motiverad av att titta ut...varför är himlen så jävla grå?! Har en hel del att läsa och har inte läst alls så mycket som jag skulle idag, men kvällen är lång och jag är ledig imorrn ocks...

Av Lilla My - 14 oktober 2008 22:57

Ja, vi fick VG på vår kvalitativa studie och G på den kvantitativa, så skönt! Och med facit i handen så känns det helt rätt, den kvalitativa är mycket bättre. Så får jag VG på min individuella uppgift så har jag VG i betyg i hela kursen. Kul men int...

Av Lilla My - 13 oktober 2008 17:31

Ja, svetten bokstavligen talat rinner i pannan på mig, jag har städat precis hela dagen! Men fint blir det också. Ska baka en kladdkaka till kvällen, med polkagrädde, det ni!   Lite grinig för att vi skulle fått tillbaka våra arbeten idag och de har ...

Av Lilla My - 2 oktober 2008 11:57

Ja, nu är arbetet med L färdigt, det lämnades in i förra veckan. Det gick ganska bra på opponeringen, lite mer fel än vad vi hade räknat med men jag är fortfarande väldigt nöjd med allt vi skrev. Så nu är det bara att vänta och se vad betyget blir. D...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards